FAQ - Často kladené dotazy

Zde uvádíme nejčastější dotazy. Pokud zde nenaleznete odpověď na Váš dotaz, obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu hotline@alcom-sro.cz nebo nám zavolejte na číslo +420 775 125 266.

  • Přeinstaloval jsem si počítač a nevím, kde nastavit IP adresu.
  • Na levé straně v sekci "KE STAŽENÍ" naleznete návody pro různé operační systémy.
  • Co mám dělat, když mi počítač píše chybové hlášení "Síťový kabel odpojen"?
  • Zkontrolujte, zda máte správně zapojen síťový kabel v síťové kartě. Síťový kabel poznáte podle hranaté plastové průsvitné koncovky (RJ45). Koncovka musí být zapojena do síťové karty, na které bývají zpravidla dvě kontrolky, které svítí nebo blikají. Pokud je kabel zapojen správně a chybové hlášení nezmizelo, zkontrolujte, zda je síťový adaptér v počítači povolen (Ovládací panely / Síťová připojení / Připojení k místní síti). Pokud problém přetrvává kontaktujte Hotline na čísle 775 125 266 (9.00-17.00 v pracovní dny).

  • Mám vlastní WiFi zařízení, je možné ho použít pro připojení k vaší síti?
  • Ano, ale pouze za předpokladu, že Vaše stávající zařízení je kompatibilní s naší sítí. Konečné posouzení je na našem technikovi.
  • Jak si mám správně v Outlooku nastavit server odchozí pošty?
  • Server odchozí pošty (SMTP) je: mail.bluetone.cz
  • Počítač píše chybové hlášení "Vaše IP adresa se již v síti používá" nebo "Konflikt IP adres". Co mám dělat?
  • Zkontrolujte nastavení IP adresy ve Vašem počítači. Pokud máte IP adresu správně nastavenou, kontaktujte naši Hotline na čísle 775 125 266.
  • Potřeboval bych veřejnou IP adresu. Co pro to musím udělat?
  • Veřejné IP adresy standardně nabízíme pouze firemní klientele. V oddůvodněných případech (např. kamerový dohled, vzdálený přístup, vývoj aplikací) však veřejnou IP adresu poskytneme i domácímu uživateli.
  • Můžu si změnit tarif před koncem trvání smlouvy?.
  • Ano změna tarifu je možná i v průběhu smluvního závazku.
  • Neznám svůj variabilní symbol a nevím jak zaplatit.
  • Variabilní symbol je vždy shodný s číslem smlouvy. Pokud číslo smlouvy obsahuje pomlčku, je variabilní symbol uveden za pomlčkou. Číslo účtu je 2102501331/2700. Poplatek za službu je možné uhradit bankovním převodem, poštovní poukázkou nebo v hotovosti na kterékoli pobočce banky UniCredit.
  • Chtěl bych doma využívat připojení k Internetu na více počítačích. Musím platit něco navíc?
  • V rámci jedné domácnosti můžete využívat Internet na libovolném počtu počítačů. Pokud nemáte vlastní router popř. wifi router, kontaktujte nás! Rádi Vám poradíme.
  • Proč mi nepřišla faktura poštou?
  • Vyúčtování za služby zasíláme výhradně e-mailem jako přílohu ve formátu PDF. Po vytištění získáte plnohodnotný daňový doklad, který můžete uplatnit v účetnictví.
  • Je možné zaplatit vyúčtování platební kartou?
  • V současné chvíli usilovně pracujeme na možnosti placení vyúčtování platební kartou. Po zprovoznění platební brány budeme všechny naše zákazníky informovat.